Зовні Peugeot Rifter виглядає класичним каблучком, саме тому він має власну аудиторію, яка складається з невеличких фірм або приватних перевізників. Як і попередник, новий фургон доступний у двох розмірах з колісною базою 4,4 або 4,7 метра. В базі вен має у своєму розпорядженні п҆ ять місць, а в подовженому варіанті може стати семимістним. Розмір багажного відсіку коливається з 775 до 1050 літрів.
Під капотом Rifter можна зустріти як бензинові так і дизельні мотори потужністю від 75 до 130 к.с. Базовим силовим агрегатом виявився 1,2-літровий бензиновий двигун на 75 к.с. Також, є можливість вибрати 1,5-літровий дизельний двигун аналогічної потужності. Крім цих моторів, виробник пропонує 1,4-літровий турбобензин або форсований до 130 к.с. 1,5-літровий турбодизель. Обидва потужні силові агрегати працюють в парі з механічною коробкою перемикання швидкостей. Водночас, для дизеля доступний 6-ти диапазоний автомат. Середня витрата пального для обох типів двигунів не перевищить 6 літрів на кожні 100 км пробігу.
Інтер҆ єр Peugeot Rifter має оригінальне оформлення та якісні матеріали оздоблення. Масивне торпедо складається з декількох зон, які неохідні для комфортного керування функціями комерційного транспорту. Спортивне кермо вдало потрапляє до рук водія, забезпечуючи приємні емоції навіть для вибагливих водіїв.
В дилерську мережу по всій Європі нові Peugeot Rifter почнуть надходити вже влітку 2018 року. За попередньою інформацією, базова вартість французького вену складатиме не меньш ніж 15 тисяч євро…